
NordCredit sai uuden ilmeen
NordCredit on saanut uuden yleisilmeen, joka tulee näkymään kevään 2016 aikana niin netissä kuin muuallakin!
Asiakkaidemme kannalta yksi näkyvimmistä muutoksista on nyt uusiutunut internetsivusto, jossa on pyritty parantamaan käyttäjäkokemusta entistä sulavammaksi. Samoista syistä olemme päivittäneet kevään aikana myös lainaprosessiamme. Tavoitteenamme on tarjota lainapalveluita, jotka ovat luotettavia, turvallisia ja todella helppokäyttöisiä.
Pyrimme jatkuvasti vastaamaan asiakkaidemme toiveisiin ja tekemään palvelustamme entistä paremman. Siksi olemme tuoneet sivustollemme uutena ominaisuutena muun muassa asiakaspaneelin, jonne kirjautumalla asiakas voi tarkastella omia tietojaan, laskujaan ja luottorajansa tilannetta. Uuden asiakaspaneelin toivotaan tarjoavan asiakkaille helpon kanavan omien luottojensa seurantaan.
Toivomme jatkuvasti palautetta palveluistamme. Esimerkiksi, jos kohtaat ongelmia käyttäessäsi NordCredit.fi-lainasivustoa, asiakaspaneelia tai lainahakemusta, ota ihmeessä yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme korjata ongelmat. Olemme täällä kuitenkin teitä, asiakkaitamme varten!